Arxiu
Setmana de la Diversitat Afectivo-Sexual i de Gènere 2022
Del 16 al 20 de maig
Defensar la dissidència és, per força, defensar els drets humans. Defensar el dret a les persones a viure, sentir, estimar i expressar-se lliurement. Contra discursos que crèiem desapareguts, tornem a veure amenaces contra el col·lectiu i la resta de companyes de lluites.
Des del CJB, volen celebrar les persones desviades i empoderades amb la Setmana de la Diversitat Afectivo-Sexual i de Gènere 2022.
A continuació, pots consultar la programació. Totes les activitats són gratuïtes!
- Trivial LGBTI+ on-line | Dilluns 16 de maig, tot el dia – A l’instagram del CJB
Encerta totes les preguntes i participa en el sorteig de literatura LGBTI+
- Fira d’entitats LGTBI amb el Consell Municipal LGBTI+ | Dimarts 17 de maig, tot el dia -17 a 19:0h a la Plaça de la Vila de Gràcia
Vine a conèixer què fan les entitats LGBTI+ de Barcelona!
- La síndrome de la lesbiana morta a la cultura i l’audiovisual | Dimecres 18 de maig, 18:00 a 20:00h – Espai Jove La Fontana
Taula rodona liderada pels col·lectius La Cicatriz (autores d’Una llum tímida) i La Calúmnia, per a debatre sobre la síndrome de la lesbiana morta en la cultura i l’audiovisual. S’analitzarà amb les convidades, la representació de les lesbianes en la cultura i la ficció audiovisual i com se les condemna a morir violentament o desaparèixer sense final feliç. Entrada gratuïta per ordre d’arribada.
- Com treballem el sistema sexe-gènere amb les joves? | Dijous 19 de maig, 18:00 a 20:00h – Espai Jove La Fontana
Formació adreçada a caps, monis i educadores per aprendre com aplicar les activitats proposades al dossier pedagògic de la Guia Desviades. Entrada gratuïta per ordre d’arribada. Inscripcions a crajbcn.cat Places limitades!
- Jornada cultural de cloenda de la Setmana | Divendres 20 de maig, 18:00 – 22:00h – Plaça Santa Rosa, Gràcia
Durant tota la jornada del mercat, artistes amb venda de peces de temàtica LGBTI+, l’artista @juditmiau pintant in situ el mural a la plaça, i les companyes d’Empatravas oferint empanadilles casolanes. Al vespre, actuació poètica amb Transpoesia i monòlegs trans amb Tomillo Settón i Eloi Casanovas.
Més info a CONSELL DE LA JOVENTUT DE BARCELONA
- AQUÍ T’ESCOLTEM
- DESPLAÇA’T 2022
- PERPETRACIONS 2022
- Setmana de la Diversitat Afectivo-Sexual i de Gènere 2022
- Tarda de rap
- DIVENDRES ZONE
- Impro Show
- LLENÇART 2022
- Quizz Ciberbullying + Espai Tik Tok
- Holi LGTBIQ+ Les Corts 2022
- Soundit Plaza 2022
- Subsol 2022
- Correfoc de Primavera de Les Corts 2022
- Cinema a la fresca al Parc de Joan Miró
- Pride 2022
- Festa del Centre LGTBI de Barcelona 2022
- INFECTION EVOLUTION
- La nit dels museus 2022
- CEPEDA
- 200 Centímetros
- Festa Major del Coll 2022
- EXPOSICIÓ Montjuïc. El parc d’atraccions
- FIRE!! 2022
- HORTA CANÇÓ D’AUTOR
- MOSTRA D’ART JOVE DE L’EIXAMPLE 2022
- Erfus + XM + VISE BDE + LEX + KADEMAIK + RESY + SAOR + CLASSIC THE CODES
- LA CLIKA PIKA
- CÍTRIC 2022
- Casal rebel VOL.2
- Circo de los horrores
- Còmic Barcelona 2022
- Taller “Mobilitat internacional i joves LGTBIQ+”
- Jazz a la Boca 2021
- FESTIVAL PÍNDOLES 2022
- L’esbiaixada
- CAP DE SETMANA JOVE DE LES CORTS 2022
- UNDERGROUND DEN 7
- FIRA LITERAL 2022
- Sing Along
- Exposició fotogràfica: Alopex
- Programació especial còmic
- enSEXtimem primavera
- Festa urbana a la façana del Boca Nord
- We Exist Even Dead + Corrosive + Crow as Shepherds
- Torneig League of Legends
- Exposició Football. Art. Icons.
- Festa Major Jove de Roquetes 2022
- Circorts 2022
- YUHNIVERSIA
- FreeKabaret
- Poblenou Open Day 2022
- Enfocats 2022
- Girls like that
- FE I LLIBERTAT Un amor de clausura
- Softcombat
- Sortides a la natura
- Troba el teu Centre Esportiu Municipal!
- Circuits esportius a l’aire lliure
- BANYS URBANS